81 31 42 28 9821
info@premiergroup.ir

خدمات مشاوره و راه اندازی کافه

با خدمات پریمیر آشنا شوید

تیم ما

تیم پرمیر با گردهمایی اساتید و فعالان با سابقه جامعه قهوه ایران و با هدف ارتقا سطح کیفی و علمی کافه ها و باریستاهای ایرانی تشکیل شده است. تیم ما از یک سو با ایجاد یک آکادمی علمی و با بهره گیری از اساتید مجرب و مسلح به علم روز اقدام به تعلیم باریستاهای مسلط و کارآمد کرده است. دوره های تئوری و عملی آکادمی پرمیر در مکانی اختصاصی و مجهز و به صورت نیمه خصوصی و خصوصی برگزار میشود. از سوی دیگر با گردهم آوردن متخصصان کارآزموده در دیسیپلین های مرتبط از قبیل طراحی داخلی، اجرا، طراحی تخصصی فضاهای بار و آشپزخانه و تهیه نقشه های الکترومکانیکال، مشاوره در زمینه خرید تجهیزات مورد نیاز، طراحی منو، استخدام و آموزش پرسنل و در نهایت ارائه پلن و مدیریت کمپین های مارکتینگ فعالان و علاقمندان به تاسیس کافه را یاری میکنیم. 

مشاوره و نیاز سنجی
تهیه طرح توجیهی
طراحی داخلی
اجرای دکوراسیون
تهیه تجهیزات
طراحی و اجرای تاسیسات
استخدام پرسنل
آموزش پرسنل
تامین مواد اولیه
80%

خدمات مشاوره

در بخش مشاوره کارشناسان تیم پریمیر خدماتی از قبیل کارشناسی و ارزیابی مالی املاک مورد نظر کارفرما، مشاوره در امر اجاره و شرایط آن، تهیه بیزنس پلن و طرح توجیهی بر اساس منطقه مورد نظر کارفرما، شناسایی مخاطبین هدف، شناسایی فرصت ها و تهدید ها و ارزیابی رغبا را ارائه میدهند.

90%

طراحی دکوراسیون

در این مرحله طراحان تیم پریمیر طی جلساتی با کارفرما سلایق ایشان را با شرایط ملک و منطقه و قشر مخاطب هدف کافه تطبیق داده و اقدام به طراحی و فضا سازی داخلی و خارجی کافه میکنند و طرح های سه بعدی فضا طی جلسه ای با کارفرما بررسی شده و تغییرات لازم اعمال میشود. فاز بعدی اجرای دکوراسیون و ساخت و خرید دکوراسیون و مبلمان و نصب آنهاست. همزمان با این مرحله کارشناسان فنی پریمیر نقشاه های مربوط به تاسیسات و الکترومکانیکال مربوط به بار و آشپزخانه تهیه شده و اجرا میشوند.

80%

تهیه تجهیزات

طی این مرحله با توجه به نظرات کارفرما و نیازسنجی انجام شده لیست تجهیزات مورد نیاز تهیه شده و با توجه به مساحت و حجم کار و بودجه مشخص شده چند پیشنهاد برای هر آیتم از تجهیزات در نظر گرفته میشود. سپس طی جلسه ای با کارفرما برند های تجهیزات مورد ظر انتخاب شده و از همکاران پریمیر با شرایط پرداخت و قیمت مناسب تهیه میگردند. پس از مرحله خرید نصب تجهیزات بر اساس نقشه های تهیه شده با نظارت کارشناسان پریمیر و توسط تکنیسین وندورها انجام میشود.

90%

طراحی منو

در این مرحله منوهای مجموعه طبق نیازسنجی های قبلی و با نظر کارفرما طراحی شده و آنالیز دقیق قیمت تمام شده انجام شده و اعمال سود مورد نظر کارفرما منو نهایی شده و کار طراحی گرافیکی و چاپ منو آغاز میشود. همزمان با این مرحله مستندات دقیق کاربردی شامل لیست مواد اولیه، نوع و برند مواد اولیه مورد نیازبا توجه به آنالیز انجام شده و رسپی بوک کامل شامل رسپی و فرمول دقیق تمام آیتم های منو به مدیریت مجموعه تحویل میشود. در انتهای این مرحله نسبت به تهیه مواد اولیه مپرد نیاز طبق لیست اقدام میشود.

90%

استخدام و آموزش پرسنل

در این مرحله با توجه به نیازسنجی انجام شده نسبت به جذب پرسنل واجد شرایط و آموزش آنها جهت تصدی پست های مختلف از جمله باریستا، بار سرد، آشپزخانه، سالن، کاپیتان اردر و … اقدام میشود.

بیشتر بدانید
70%

افتتاحیه

در نهایت در این مرحله سیاست های لازم جهت برگزاری افتتاحیه مشخص شده و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام میشود. تیم پریمیر مدیریت اجرای مراسم افتتاحیه را به طور کامل به عهده گرفته و برگزاری مراسمی بی نقص را تضمین میکند. پس از این مراسم و با شروع فعالیت رسمی کافه طبق مفاد قرارداد آغاز فازهای مثل مشاوره مدیریت و مارکتینگ آغاز میشود و متخصیص ما طبف توافقات مکتوب در قرارداد به طور دوره ای از کیفیت کار محموعه اطمینان حاصل میکنند.

23
پروژه انجام شده

به ما بپوندید

با پیوستن به خانواده ما همیشه از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده پرمیر بهرمند شوید. حمایت و ارتقای مداوم تمام اعضا از اهداف اصلی تیم ماست.