15 06 90 66 9821
info@premiergroup.ir

خدمات مشاوره و راه اندازی کافه

با خدمات پریمیر آشنا شوید

تیم ما

تیم پرمیر با گردهمایی اساتید و فعالان با سابقه جامعه قهوه ایران و با هدف ارتقا سطح کیفی و علمی کافه ها و باریستاهای ایرانی تشکیل شده است. تیم ما از یک سو با ایجاد یک آکادمی علمی و با بهره گیری از اساتید مجرب و مسلح به علم روز اقدام به تعلیم باریستاهای مسلط و کارآمد کرده است. دوره های تئوری و عملی آکادمی پرمیر در مکانی اختصاصی و مجهز و به صورت نیمه خصوصی و خصوصی برگزار میشود. از سوی دیگر با گردهم آوردن متخصصان کارآزموده در دیسیپلین های مرتبط از قبیل طراحی داخلی، اجرا، طراحی تخصصی فضاهای بار و آشپزخانه و تهیه نقشه های الکترومکانیکال، مشاوره در زمینه خرید تجهیزات مورد نیاز، طراحی منو، استخدام و آموزش پرسنل و در نهایت ارائه پلن و مدیریت کمپین های مارکتینگ فعالان و علاقمندان به تاسیس کافه را یاری میکنیم. 

مشاوره و نیاز سنجی
تهیه طرح توجیهی
طراحی داخلی
اجرای دکوراسیون
تهیه تجهیزات
طراحی و اجرای تاسیسات
استخدام پرسنل
آموزش پرسنل
تامین مواد اولیه
80%

خدمات مشاوره

در بخش مشاوره کارشناسان تیم پریمیر خدماتی از قبیل کارشناسی و ارزیابی مالی املاک مورد نظر کارفرما، مشاوره در امر اجاره و شرایط آن، تهیه بیزنس پلن و طرح توجیهی بر اساس منطقه مورد نظر کارفرما، شناسایی مخاطبین هدف، شناسایی فرصت ها و تهدید ها و ارزیابی رغبا را ارائه میدهند.

90%

طراحی دکوراسیون

در این مرحله طراحان تیم پریمیر طی جلساتی با کارفرما سلایق ایشان را با شرایط ملک و منطقه و قشر مخاطب هدف کافه تطبیق داده و اقدام به طراحی و فضا سازی داخلی و خارجی کافه میکنند و طرح های سه بعدی فضا طی جلسه ای با کارفرما بررسی شده و تغییرات لازم اعمال میشود. فاز بعدی اجرای دکوراسیون و ساخت و خرید دکوراسیون و مبلمان و نصب آنهاست. همزمان با این مرحله کارشناسان فنی پریمیر نقشاه های مربوط به تاسیسات و الکترومکانیکال مربوط به بار و آشپزخانه تهیه شده و اجرا میشوند.

80%

تهیه تجهیزات

طی این مرحله با توجه به نظرات کارفرما و نیازسنجی انجام شده لیست تجهیزات مورد نیاز تهیه شده و با توجه به مساحت و حجم کار و بودجه مشخص شده چند پیشنهاد برای هر آیتم از تجهیزات در نظر گرفته میشود. سپس طی جلسه ای با کارفرما برند های تجهیزات مورد ظر انتخاب شده و از همکاران پریمیر با شرایط پرداخت و قیمت مناسب تهیه میگردند. پس از مرحله خرید نصب تجهیزات بر اساس نقشه های تهیه شده با نظارت کارشناسان پریمیر و توسط تکنیسین وندورها انجام میشود.

90%

طراحی منو

در این مرحله منوهای مجموعه طبق نیازسنجی های قبلی و با نظر کارفرما طراحی شده و آنالیز دقیق قیمت تمام شده انجام شده و اعمال سود مورد نظر کارفرما منو نهایی شده و کار طراحی گرافیکی و چاپ منو آغاز میشود. همزمان با این مرحله مستندات دقیق کاربردی شامل لیست مواد اولیه، نوع و برند مواد اولیه مورد نیازبا توجه به آنالیز انجام شده و رسپی بوک کامل شامل رسپی و فرمول دقیق تمام آیتم های منو به مدیریت مجموعه تحویل میشود. در انتهای این مرحله نسبت به تهیه مواد اولیه مپرد نیاز طبق لیست اقدام میشود.

90%

استخدام و آموزش پرسنل

در این مرحله با توجه به نیازسنجی انجام شده نسبت به جذب پرسنل واجد شرایط و آموزش آنها جهت تصدی پست های مختلف از جمله باریستا، بار سرد، آشپزخانه، سالن، کاپیتان اردر و … اقدام میشود.

بیشتر بدانید
70%

افتتاحیه

در نهایت در این مرحله سیاست های لازم جهت برگزاری افتتاحیه مشخص شده و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام میشود. تیم پریمیر مدیریت اجرای مراسم افتتاحیه را به طور کامل به عهده گرفته و برگزاری مراسمی بی نقص را تضمین میکند. پس از این مراسم و با شروع فعالیت رسمی کافه طبق مفاد قرارداد آغاز فازهای مثل مشاوره مدیریت و مارکتینگ آغاز میشود و متخصیص ما طبف توافقات مکتوب در قرارداد به طور دوره ای از کیفیت کار محموعه اطمینان حاصل میکنند.

23
پروژه انجام شده

با پیوستن به خانواده ما همیشه از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده پرمیر بهرمند شوید. حمایت و ارتقای مداوم تمام اعضا از اهداف اصلی تیم ماست.